Thursday 8 December 2011

dis make me smile..(^_____^)V

assalamualaikom......holla syemu...syemu pe kabo???ape???kabo baik-baik sayang??heheh...okeyla tu....janji baik-baik je yer....dah berkurun lama...aku x bka blog ni...rindu serindu rindunya.....kat blog ni....
okeylah...for dis time...aku nk cita kat korang sal 1 benda ni yang bley buat aku tersenyum,terhappy,tergelak2,ter,ter...dan ter macam2 lagi la....

korang mesti nk tau kan3....cuba teke...ape itu?????hah???mkn????btol..mang mkn leh bt aku senyum sampai ke telinga....tp yg ni aku senyum biase2 je...x sampai telinge pon...
next2...
ape??karoks??btil gak tu...tp semenjak banjir kat kedah ni...mak aku dah umumkan darurat kat aku...mak aku umumkan supaya aku menutup semua volume2 dan speaker suara aku yang ala2...shila amzah ni....(weakkkkk!!kang kena penampor law mak aku baca ni..syla amzah konon...(^___^)V)oleh sebab aku anak yang triple mithali...aku pon mendengar la arahan daripada leftenen sofiah bt ismail(mak aku la)

ecelly...benda yang leh bt aku syemile ni....ialah....click2....ambek gambar......aku suka giler ambek gambar...lau boleh semua benda aku nk snap....skang ni aku pkai camera nikon...tu dad aku yang kasi....aku teringin nk canon eos...skang ni ngah kumpul duit nk beli canon eos...shhhhhuuutttt...korang jgn kasi tau dad aku eh...t mesti dia x kasi aku beli...huhuhuhuhh...promise noh...(^___-)

meh cni aku nk tunjuk kt korang pic2 yang aku dah ambek ngan kamera aku tu...

kat kedah

adik menara kuala lumpur..menara alor setar
kat langkap perak
iqra'
flowerr
one of my favorite pic
around jalan tar....time ni bulan puase...aku g shopping kat jalan tar...nk cari baju raye...alang-alang dah g sane,aku snap la gambar ckit...penat do time ni...pnat berjalan...

k la....tu semua gambar-gambar yang aku ambek dan aku edit sendiri k...aku mang suka ambek-ambek gambar ni...hope korang suka la tgk ek..lau x suka pon tgk jgk!....hehehehe......k la bebeh...wa cau dlu...papai senah...cam biase..terimalah senyuman paling cute dari aku......ahaks(^______^)V

No comments:

Post a Comment