Thursday 8 November 2012

senja

assalamualaikum.....
ape kabor semua...
kali ni aku nak share ngan korang gambar-gambar yang aku ambek masa hari raya aidiladha yang ke2..
maaf ye...bkn nak tunjuk gambar lembu kena korban ke...x de...tp gambar waktu senja yang aku shot kat blakang rumah arwah tok aku...
saja je time ni..adik-adik aku g lepak kat sawah padi or dalam bahasa kedahnya also known as bendang...
x mau cakap bebanyak...meh aku tunjuk kat korang gambar yang aku snap hari tu meh...
enjoyla ek walaupon korang x mau enjoy...huhuhuh

my 1st p!cture..
matahari



gunung jera! kat belakang rumah tok saya                
kanak-kanak r!bena yang g!la bergambaq...
 okep...tu ja la yang aku nak share kat sini...
hati rasa happy ja bila aku dapat share benda yang aku suka dengan org laen...
hope korang suka....
sama-samala kita ucap subhanallah kalau kita tengok sesuatu yang cantik atau menakjubkan...
sesungguhnya semua itu ciptaan ALLAH yang ALLAH nk tunjukkan kepada umatnya..
dan itu jugalah tanda-tanda kekuasaan ALLAH...

okey then.!setakat ni je dulu ek kengkawan...
next time cheq post gambar-gambar lagi...
insyaallah..law sempat...coz sekarang cuma shot gambaq pakai kumira fon saja..
kumira dah rosak...(T__T)
wassalam...

No comments:

Post a Comment